Wydział ZarządzaniaKARTA OPISU MODUŁU KSZTAŁCENIA |
Nazwa modułu | |||
---|---|---|---|
Creativity | |||
Nazwa modułu w języku angielskim | |||
Creativity | |||
Kod modułu | Forma zaliczenia | ||
ZZ02S.21C.12719.16 | Zaliczenie | ||
Kierunek studiów | Profil kształcenia | Rok / semestr | |
Zarządzanie | ogólnoakademicki | 1 / 1 | |
Specjalność | Język wykładowy | Moduł | |
Innovation Management | Angielski | Obowiązkowy | |
Godziny | Liczba punktów ECTS | Blok zajęciowy | |
Wykłady: 30 | Ćwiczenia: 0 | 3 | C |
Poziom kształcenia | Forma studiów | Obszar kształcenia | |
studia drugiego stopnia | stacjonarne | Nauki społeczne | |
Autor sylabusa | Jakub Jasiczak | ||
Prowadzący | Jakub Jasiczak |
C1 | Wskazanie znaczenia kreatywności we współczesnej gospodarce. |
C2 | Rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia. |
C3 | Rozwinięcie umiejętności wdrażania pomysłów. |
Kod | Efekty w zakresie | Kierunkowe efekty kształcenia |
---|---|---|
Wiedzy | ||
W1 | Definiuje kreatywność oraz wskazuje jej rolę w gospodarce. | K2_W01, K2_W02, K2_W14 |
W2 | Wymienia i wyjaśnia poszczególne techniki kreatywne. | K2_W16 |
Umiejętności | ||
U1 | Posługuje się technikami kreatywnymi w rozwiązywaniu problemów. | K2_U05, K2_U06 |
U2 | Ocenia i wdraża kreatywne pomysły. | K2_U02, K2_U04 |
Kompetencji społecznych | ||
K1 | Jest zdolny do kreatywnej pracy w grupie. | K2_K02, K2_K06 |
K2 | Identyfikuje problemy i podejmuje się ich kreatywnego rozwiązania. | K2_K07 |
Lp. | Treści programowe | Cele kształcenia dla modułu | Efekty kształcenia dla modułu |
---|---|---|---|
1. | Istota i rola kreatywności | C1 | W1 |
2. | Kreatywność a inteligencja | C1, C2 | W1 |
3. | Kreatywne środowisko | C1, C2 | W1 |
4. | Techniki kreatywne | C1, C2 | W2 |
5. | Rozwiązywanie problemów | C2 | U1, K1, K2 |
6. | Poszukiwanie pomysłów | C2 | U1, K1, K2 |
7. | Selekcja idei | C3 | U2, K1 |
8. | Opracowanie koncepcji | C3 | U2, K1 |
9. | Testowanie pomysłów i rozwiązań | C3 | U2, K1 |
10. | Środowiskowe, etyczne i społeczne konsekwencje innowacji | C2, C3 | U2, K1, K2 |
Wymagania wstępne | Organization and Management basic knowledge. Marketing basic knowledge. |
---|---|
Metody nauczania | Metoda projektów , Burza mózgów, Wykład konwersatoryjny, Dyskusja |
Sposób zaliczenia | Sprawdzian pisemny z otwartymi pytaniami, Udział w dyskusji / Uczestnictwo w zajęciach, Projekt grupowy / praca w grupie |
Forma aktywności studenta | Średnia liczba godzin przeznaczonych na zrealizowane aktywności * | |
---|---|---|
Uczestnictwo w egzaminie | 2 | |
Konsultacje z prowadzącym/i zajęcia | 5 | |
Przygotowanie do egzaminu | 15 | |
Przygotowanie projektu | 20 | |
Zbieranie informacji do zadanej pracy | 10 | |
Uczestnictwo w wykładach | 30 | |
Łączny nakład pracy studenta |
Liczba godzin
82
|
ECTS
3
|
Zajęcia z bezpośrednim udziałem nauczyciela |
Liczba godzin
37
|
ECTS
1
|
Nakład pracy związany z zajęciami o charakterze praktycznym |
Liczba godzin
20
|
ECTS
0.5
|
* godzina (lekcyjna) oznacza 45 minut
Kod efektu kształcenia dla modułu | Metoda sprawdzenia | ||
Sprawdzian pisemny z otwartymi pytaniami | Udział w dyskusji / Uczestnictwo w zajęciach | Projekt grupowy / praca w grupie | |
W1 | x | ||
W2 | x | ||
U1 | x | x | |
U2 | x | x | |
K1 | x | x | |
K2 | x | x |